Dzisiejszy dzień chciałem spędzić aktywnie i plan został zrealizowany. Niewymagający trekking rozpoczęliśmy z miejscowości Sokołowsko. Celem wędrówki była Waligóra (936 m.n.p.m). Wybraliśmy szlak niebieski, który już na samym początku zaskoczył stromym podejściem, kończącym się na szczycie Włostowa (903 m.n.p.m). Przechodząc przez kolejne szczyty Kostrzyna (906m.n.p.m) i Suchawa 928 m.n.p.m , udało się dotrzeć do celu. Przyznam szczerze, że byłem zaskoczony warunkami, jakie spotkaliśmy na trasie. Duża ilość śniegu i liczne oblodzenia utrudniały pokonanie trasy bogatej w ostre, na przemian podejścia i z zejścia. Widoczność nie sprzyjała fotografiom, dlatego po krótkiej przerwie ruszyliśmy w kierunku Schroniska Andrzejówka. Pamiętając poprzednie wejście na Waligórę (link), wiedziałem, że to nie będzie proste. Zapadający śnieg, duże oblodzenia wymagały dość dużego skupienia, aby przy tym nachyleniu nie zrobić sobie krzywdy. Na szczęście po kilkunastu minutach zawitaliśmy w schronisku, gdzie zamówiliśmy zasłużony obiad. Następnie kierując się łagodnym, zielonym szlakiem, dotarliśmy do miejsca startu.

Sokołowsko -> Włostowa -> Kostrzyna -> Suchawa -> Waligóra -> Schronisko PTTK Andrzejówka -> Sokołowsko

Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Suchawa - Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Szczyt Waligóra - Góry Kamienne Szczyt Waligóra - Góry Kamienne Szczyt Waligóra - Góry Kamienne Szczyt Waligóra - Góry Kamienne Szczyt Waligóra - Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Schronisko PTTK Andrzejówka Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne Sokołowsko -Waligóra Góry Kamienne